13.02.2017

Moments


Dziś wbrew wszechobecnym serduszkom i kolorowi czerwonemu
przybywam z niebiesko-srebrną, nieromantyczno-miłosną kartką :-)

Kartka wykonana na bazie papieru akwarelowego, spryskana 
sprayami Lindy's Stamp Gang, które uwielbiam za ich dwukolorowe 
odcienie oraz delikatnie subtelne, perłowe wykończenie. 
Szczególnie upodobałam sobie kolor Midnight Rendezvous 
to grafit z mieniącymi się drobinkami - jest obłędny.
Naprawdę polecam niezdecydowanym, te mgiełki to magia, 
żadnych płaskich kolorów, każdy z odcieni gamy Starbust 
ma dwa oblicza i mieniące drobinki.
Do kolekcji jeszcze brakuje mi kilku ale sukcesywnie ich przybywa. 


Drugim tłem jest tekturka ażurowe tło, która wydała mi się tu idealna.
Zarówno tło jak i zegar, przykleiłam na Gel Medium
Ażurowe tło pokryłam cienką warstwą gesso i srebrnym pudrem do embossingu. Zegar pomalowałam czarnym tuszem Distress Black Soot 
i przetarłam srebrną farbą akrylową. 


Produkty ze Scrapka: